چگونه درآمد ادمین اینستاگرام را در فصول مختلف تغییر دهیم؟2023-01-10
برآورد درآمد ادمین اینستاگرام در ایران + شرح وظایف کار از ما
۵-تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ را یاد می گیرد تا با نوشتن عنوان ها، کپشن ها و سناریو محتوا به رشد پیج کمک کند. یک ادمین باید تبلیغات را به دقت تجزیه و تحلیل کند و مطمئن شود که همه چیز درست است. اگر در یک حوزه خاص تخصص دارید، میتوانید کلاسها و دورههای آموزشی اینترنتی برگزار و از طریق اینستاگرام آنها را تبلیغ کنید. چنانچه شما به پرسش های آن ها سریع و کامل جواب دهید می توانید حس اعتماد مخاطبان را افزایش دهید و در نتیجه افزایش بازدید و فروش را برای خود به ارمغان بیاورید.
با مدیریت چند صفحه کوچک یا شخصی، نمونه کارهای خود را بسازید و به کارفرمایان آینده نشان دهید که توانایی رشد صفحات را دارید. برای این مورد پیشنهاد میگردد یک پیج برای خود ایجاد نموده و بر روی پیج خودتان فعالیت نمایید. ادمین حرفهای اینستاگرام از ابزارهایی مانند Instagram Insights یا سایر ابزارها برای دسترسی به داده های زنده استفاده میکند تا تصمیمات خود را در لحظه بهینه سازی کند.
این فرد به عنوان مجری اینستاگرام شناخته شده که مسئولیت هماهنگی تیم انتشار محتوا و برنامهریزی برای تولید محتوا را بر عهده دارد. این فرد با نظارت به روند کار و اطمینان از هماهنگی اعضای تیم، به تحقق اهداف محتوای پیج کمک فراوانی میکند. یک ادمینInstagram باید توانایی و دانش آنالیز پیج اینستاگرام را دارا باشد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که با به کارگیری آنها بتوان به تجزیه و تحلیل پرداخت. با استفاده از این ابزارها میتوان متوجه شد که کدام محتوا بیشترین ایمپرشن را دریافت کرده یا کاربران به کدام پست علاقه بیشتری نشان دادهاند. اینکه ادمین اینستاگرام چقدر درآمد دارد، به نوع ادمینی، برندی که برای آن کار میکنید، زمانی که صرف میکنید و کیفیت کار شما بستگی دارد.
رزومه کاری (حرفه ای، متوسط، آماتور)
- نوع قرارداد مدیریت اینستاگرام بسته به نیاز صاحب اصلی پیج می تواند متفاوت باشد. {
- به همین خاطر در این بخش قصد داریم با انواع ادمین اینستاگرام آشنا شویم تا دید بهتری نسبت به وظایف و مهارتهای ادمین داشته باشیم. |}
- با ارتقای مداوم مهارتهای خود، میتوانید با شرکتهای معتبرتری همکاری کرده و سطح درآمد خود را بالاتر ببرید. {
- ادمینها حتما باید کار کردن با نرمافزارهایی مانند Photoshop، Premiere و Picsart را بلد باشند تا محتوای با کیفیت و موثر تولید کنند. |}
- شاید سؤالاتی مانند ادمین اینستاگرام کیست؟، وظیفه مدیر اینستاگرام چیست؟، حقوق ادمین های اینستاگرام چقدر است؟ و… در ذهنتان باشد. {
- همانطور که توضیح دادیم درامد یک ادمین اینستاگرام به شدت متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله تعداد دنبال کنندگان، درصد ارتباط با آنها، نوع محتوا و راهکارهای درآمدزایی که انتخاب میکنید بستگی دارد. |}
پس از یادگیری مفاهیم و ترفندهای اینستاگرامی، نوبت به کسب تجربه میرسد و به مرور زمان با آزمون و خطاها میتوانید به یک ادمین حرفهای در اینستاگرام تبدیل شوید. در مقاله زیر چند دوره معروف آموزش اینستاگرام را بررسی و مقایسه کردهایم تا بتوانید به راحتی مناسبترین دوره برای ادمین شدن را انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی برای کارفرمایانی که به دنبال استخدام یک ادمین حرفهای برای اینستاگرام هستند بسیار مهم است. هشتگ ابزاری است که به مخاطب کمک میکند تا محتوای مورد نظرش را پیدا کند. اگر ادمین استفاده درست از هشتگ را بلد باشد، میتواند به دیده شدن پیج کمک زیادی کند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در میزان دریافتی ادمینهای اینستاگرام، تعداد فالوورهای پیج است.
تولید محتوا، انتشار پست، تبلیغات، افزایش تعامل محتوا، پاسخگویی به دایرکتها و کامنتها، آنالیز پیج و … از جمله وظایف یک ادمین است. میزان حقوق و مزایای ادمین بستگی به مهارت و توانایی او در مدیریت صفحه اینستاگرام دارد. برای صاحب صفحه ممکن است نیازی به داشتن همه موارد فوق در یک ادمین نباشد، از طرفی یک صفحه به فردی به عنوان ادمین با تمام قابلیت های ذکر شده نیاز دارد.
قطعا با بررسی وظایف ادمین اینستاگرام، میتوانیم به درک بهتری از این اصطلاح برسیم. با توجه به مطالب فوق، متوجه شدیم که واژه ادمین به معنای مدیر و مدیریت است و ادمین اینستاگرام به شخصی اطلاق میشود که صفحهای را در این شبکه اجتماعی مدیریت میکند. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان حقوق این شغل، موقعیت جغرافیایی است. حقوق ادمین اینستاگرام نیز مانند تمامی مشاغلی که حقوقشان در تهران با سایر شهرها متفاوت است، از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، تفاوت بسیار زیادی در میزان حقوق ادمین در شهر تهران و سایر شهرها وجود دارد. بهطوری که این رقم بهراحتی میتواند در تهران دو برابر سایر شهرها باشد؛ یعنی یک ادمین اینستاگرام در تهران، دو برابر یک ادمین اینستاگرام در سایر شهرها حقوق میگیرد.
یکی از مهارت هایی که برای کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بلد باشید داشتن استراتژی های تبلیغاتی است. برخی از ادمین ها به بهترین شکل می توانند با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنند و به آنها سفارش تبلیغات بدهند. در پیجهای بزرگ، ادمینهای مخصوصی برای مدیریت پیامهای دایرکت به کار گرفته میشوند.
ادمین اینستاگرام حرفه ای اولین نیاز این گروه از کسب و کار ها می باشد که شما عزیزان میتوانید با گذراندن دوره های مختلف ادمینی ضمن عقد قراداد ، به کسب درآمد از ادمینی اینستاگرام برسید . شما به عنوان ادمین شبکههای اجتماعی با یک فضای غیرقابل پیشبینی روبرو هستید. عواملی نظیر فیلترینگ شبکههای اجتماعی، قطعی اینترنت، نیازهای کارفرما، حوادث اجتماعی، انتظارات مخاطبین و دیگر موارد همه بر این فعالیت اثر مستقیمی میگذارند. در نهایت شما باید با تسلط بر خود در شرایط اضطراری بتوانید بهترین واکنش را نشان دهید و فعالیت پیج اینستاگرام را به نفع شرکت یا افراد ذینفع پیش ببرید. از همه مهمتر شما باید با ترندهای شبکه اجتماعی آگاه بوده و با سرعت عمل بالا محتوای همخوان خود را تهیه نمایید یا به تیم تولید محتوا درخواست دهید.
تولید محتوا اهمیت زیادی دارد که شاید نیازی به تأکید من نیز نداشته باشد. کمتر پیجی را در اینستاگرام دیدهایم که بدون تولید محتوا، توانسته رشد کند. در برخی از موارد، تولید محتوا نیز جزء وظایف ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام تعیین میشود. اگر شما نیز این وظیفه را برعهده گرفتهاید، باید به خوبی آن را انجام دهید. در این مقاله متوجه شدیم که با توجه به میزان زمانی که یک مدیر برای یک پیج میگذارد، می تواند درآمد قابل قبولی را کسب کند.
اگر ادمین پیجی هستید، میتوانید پیشنهاد تغییر بیو را به صاحب پیج بدهید. اما به هیچ وجه نباید بدون هماهنگی با صاحب اصلی پیج، خودتان این اطلاعات را تغییر دهید. تصویر پروفایل و متن بیوگرافی پیج، بسیار مهم هستند و اگر به خوبی موضوع پیج را نمایش دهند، میتوانند به جذب فالوور بیشتر خیلی کمک کنند. به طور کلی، بیوی پیج شما، باید نشاندهندهی فعالیت شما باشد تا کسانی که از پیج شما بازدید میکنند، بفهمند موضوع فعالیت شما چیست.
همچنین سایت بوفچه برادر کوچک فاوینو بوده و منتظر حضور گرم شما در آن بلاگ نیز هستیم. همکاری با اینفلوئنسرها، یکی از راههای موثر برای افزایش دیده شدن برند یا محصول شما در اینستاگرام است. در این بخش، ما به شما آموزش میدهیم که چگونه با اینفلوئنسرها همکاری کنید. در این بخش، ما به شما مفاهیم پایه اینستاگرام مانند پروفایل، پست، استوری، ریلز، دایرکت و هشتگ را آموزش خواهیم داد. همچنین، شما با انواع مختلف حسابهای کاربری در اینستاگرام و قوانین این پلتفرم آشنا خواهید شد. اگر واقعا قصد دارید تا به یک ادمین حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد می کنیم 5 تکنیک جذاب زیر را بکار بگیرید تا بهره آن را در کمترین زمان بدست آورید.
انعطاف پذیری ادمینی پیج اینستاگرام به برندها و کسب و کارها اجازه داده تا با تغییر نیازها و اهداف، ادمینهای جدیدی را برای بهبود عملکرد پیج انتخاب نمایند. اگر از چند ادمین اینستاگرام در رابطه با میزان حقوقشان سوال بپرسید، مطمئناً هر کدام از آنها یک قیمت متفاوت را به شما می گویند. البته این بدان معنی نیست که ادمین ها از بیان میزان حقوق امتناع می ورزند. این نوع خدمات در کنار خدمات سئو سایت در کرج می تواند منجر به رشد یک کسب و کار شود. البته باید این موضوع را دانست که به طبع آن با افزایش میزان تجربه و مهارت، حقوق ادمین اینستاگرام نیز بیشتر می شود.
مثلاً اگر شما یک پیج فیسبوک داشته باشید، میتوانید یک یا چند نفر را به عنوان ادمین اضافه کنید و اختیارات مشخصی را به آنها بدهید. با یک جستجوی ساده با عنوان استخدام ادمین اینستاگرام در دیوار یا نتایج گوگل می توانید با انبوهی از آگهی های استخدام ادمین غیرحضوری و حضوری روبه رو شوید و متوجه می شوید شغل ادمینی چقدر پرطرفدار است. یکی دیگر از مهارتهایی که میتواند به موفقیت یک ادمین اینستاگرام کمک کند، مهارتهای ارتباطی است. کسانی که بتوانند به پیشنهادات و انتقادات مشتریان پاسخ صحیح بدهند، موفقتر خواهند بود. گاهی اوقات یک کسب و کار اینستاگرامی با صرف تلاش، زمان و انرژی زیاد برای تولید محتوا به جایگاه قابل قبولی میرسد اما ناگهان با یک اشتباه کوچک، همه چیز از دست میرود.
آموزش ادمینی اینستاگرام؛ سفری بهسوی تحول و ارتقاء، از قدمهای نخستین تا دستیابی به اوج. امیدواریم که این مقاله شما را با دنیای جذاب اینستاگرام آشنا کند و به شما کمک کند تا در این محیط پویا و رقابتی به عنوان یک ادمین موفق باشید و از این فرصت استفاده کنید. با توجه به توافقی که بین کارفرما و ادمین صورت میگیرد، وظایف همه آنها یکسان نیست.
به طور کلی، درآمد ادمین اینستاگرام میتواند از چند میلیون تا دهها میلیون باشد و این کاملا به خود شما بستگی دارد. از دیگر وظایف ادمین Instagram می توان به اشتراک گذاری انواع ویدئوی IGTV اشاره کرد. این ویدئوها تأثیر بسزایی در افزایش تعداد بازدیدکننده و رتبه پیح ها دارد. بر همین اساس بخش اعظمی از حقوق ادمین اینستاگرام به این وظیفه مهم اختصاص یافته است. برای اکثر پیجها، گاهی مواردی پیش میآید که باعث میشود افراد، کامنتهای توهینآمیز ارسال کنند. این مورد نیز میتواند وظیفه شخصی باشد که مدیریت پیج اینستاگرام را برعهده دارد.
اگر شما خود محصولات یا خدماتی دارید، میتوانید از طریق اینستاگرام آنها را معرفی کنید. میتوانید عکسها، توضیحات و قیمتها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید و کاربران را برای خرید ترغیب کنید. یکی از بزرگترین مزایای شغل ادمین اینستاگرام، امکان کار بهصورت غیرحضوری و دورکاری است. این شغل هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی ندارد، بنابراین میتوانید همزمان با سایر شغلهایتان بهعنوان ادمین اینستاگرام فعالیت کنید.
شناخت ابزارهایی مانند Instagram Insights به شما کمک میکند تا کمپین های تبلیغاتی موفقی راهاندازی کنید و نتیجه آن را تحلیل کنید. او از جدیدترین ترندهای دیجیتال، تغییرات الگوریتم اینستاگرام و روشهای بازاریابی نوین آگاه بوده و آنها را به سرعت در کار خود پیاده میکند. ادمینی شغلی است که میتوانید هر روز در آن پیشرفت کنید، خودتان را ارتقا دهید و به درآمد بیشتری برسید. درواقع این کار هرگز برای شما تکراری نخواهد شد و اگر با علاقه وارد آن شوید، هر روز بیشتر از دیروز درآمد خواهید داشت. این کار به طور کلی سخت و زمانبر است ولی نسبت به وظایف دیگه بسیار سادهتر به شمار میرود.
از آن گذشته اطلاعات زیادی در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین دارند و می توانند در این زمینه نیز به کارفرما کمک کنند. در واقع این ادمین ها برای کسب چنین درآمدی از اینستاگرام باید از دانش بالایی در دیجیتال مارکتنیگ برخوردار باشند. ادمین اینستاگرام فردی است که تولید محتوا، برنامهریزی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی، مدیریت و پاسخگویی به کاربران در پیجهای اینستاگرام را به عهده دارد.
قرارداد مدیریت اینستاگرام
همچنین بلاگرها در مواقع نیاز در جلوی دوربین ظاهر میشوند و میتوانند ویدیوهای کاربردی برای مخاطبان خود تهیه کنند. خب با همه این توضیحات، برخی از کسب و کارها، به فردی با این خصوصیت برای مدیریت اینستاگرام خود نیاز دارند که زیر و بم کار با اینستا را بلد باشد. بنابراین اغلب کسب و کارهای فعال در حوزه مد، پوشاک، محصولات آرایشی بهداشتی و … ترجیح میدهند تا از یک بلاگر همه فن حریف برای مدیریت پیج آنلاین شاپ خود کمک بگیرند. صفحه اینستاگرام رابطی است برای تعامل مدیران کسب و کار با مخاطبان و مشتریان.
این در شرایطی است که امروزه کارفرمایان عمدتا به دنبال فردی برای مدیریت پیج اینستاگرام خود هستند که تسلط کاملی بر تمامی موارد فوق به صورت یک جا داشته باشد. یکی از مهمترین عواملی که روی درآمد ادمین اینستاگرام تاثیر دارد، مهارتها و تواناییهای آن فرد است. ادمینهایی که قادر به تولید محتوای خلاقانه، طراحی گرافیک و تدوین استراتژیهای تبلیغاتی هستند، معمولا حقوق بالاتری دریافت میکنند. از سوی دیگر، ادمینهایی که تنها وظیفه مدیریت پستها و پاسخ به کامنتها و دایرکتها را دارند، طبیعتا درآمد کمتری خواهند داشت.
واقعیت این است که خیلیها نمیدانند تعامل داشتن با پیجهای مشابه یا همکار، چقدر میتواند بر روی رشد آنها تأثیر مثبت بگذارد. البته تعامل میتواند انواع دیگری نیز داشته باشد، مانند ارسال پست مشترک. به هر حال شما باید سعی کنید از این طریق، مخاطبان و مشتریان بالقوهای که در پیجهای مشابه حضور دارند را جذب کنید. برخی از پیجها، بنا به حوزهای که در آن فعالیت میکنند، نمیتوانند به صورت طبیعی رشد داشته باشند. به همین دلیل، تبلیغات یکی از روشهایی است که اگر به درستی انجام شود، تأثیر فوقالعاده زیادی دارد. خیلی از کاربران، دوست دارند به یک موضوع (مثلاً یک ویدیوی طنز) واکنش نشان دهند و در خیلی از مواقع، برای پست مورد نظر کامنت میگذارند.
هرچقدر مهارت بیشتری در افزایش فروش و رشد یک کسب و کار داشته باشید، به همان میزان حقوق بالاتری دریافت خواهید کرد. این نوع ادمین باید مهارت کار با ابزارهای تولید محتوا و ساخت محتواهای جذاب، عنوان نویسی هدفمند و ساخت قلاب یا همان هوک برای محتوا را داشته باشد. همانطور که گفتیم ادمین مدیر یک صفحه اینستاگرام است و باید مهارت مدیریت پیج اینستاگرام را بلد باشد. ادمین یا همان Admin از کلمه Administrator گرفته شده و مخفف این اصطلاح رایج حوزه کامپیوتر است.ادمین شبکه های اجتماعی در واقع کاری را می کند که یک وبمستر سایت انجام می دهد. وبمستر یک سایت را مدیریت می کند و ادمین اینستاگرام مهارت مدیریت یک پیج را دارد.
درآمد ادمین اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله مهارتها، حجم کار و مسئولیتهایی که بر عهده دارد. ادمینهایی که تواناییهای حرفهای در تولید محتوا، طراحی گرافیک و افزایش تعامل با مخاطبان دارند، معمولا درآمد بالاتری دریافت میکنند. همچنین، ادمینهایی که توانایی مدیریت چند پیج بهصورت همزمان را دارند، میتوانند حقوق خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. البته این ادمینها با توجه به حجم کاری کمی که دارند، میتوانند همزمان با چند مجموعه کار کنند و از این طریق درآمدشان را افزایش دهند. برخی از ادمینهایی که کار تولید محتوا انجام میدهند هم در این بازه قرار میگیرند. البته در قراردادهایی که در این زمینه منعقد میشود، وظایف ادمین های اینستاگرام متفاوت است.
در واقع ادمین باید استانداردهای بازاریابی و نحوه تشویق مشتریان را بلد باشد و با خلاقیت لازم و مهارت تولید محتوا، کپشنهای عالی و موثری بنویسد. اگر بتوانید محتواهای خلاقانهتری بسازید، دنبالکنندههای بیشتری هم جذب میکنید. وقتی مخاطب محتوای شما را دوست داشته باشد، شانس بیشتری پیدا میکنید تا افراد در پیجتان بمانند و در نهایت محصولات و خدماتتان را به آنها بفروشید.
اما اگر نمیدانید که باید از کجا شروع کنید و در این راه چطور با کمترین زمان کاملاً با اصول اینستاگرام آشنا شوید، دوره معجزه اینستاگرام م را تهیه کنید و طبق آن پیش بروید. ادمینهایی که در این گروه درآمدی قرار میگیرند، تخصصهای گوناگونی دارند. این ادمینها توانایی مدیریت صفحات بسیار بزرگ را دارند و به دلیل آگاهی از روشهای بازاریابی و فروش آنلاین، میتوانند علاوه بر اینستاگرام، به عنوان مشاور برای سایر پلتفرمهای اینترنتی نیز عمل کنند. حتی ادمینهایی وجود دارند که با ارائه مشاورههای حرفهای به صفحات بزرگ، درآمدی تا ۳۰ میلیون تومان هم کسب کردهاند. نوع قرارداد مدیریت اینستاگرام بسته به نیاز صاحب اصلی پیج می تواند متفاوت باشد.
ادمین Instagram دارای تخصصهای متنوعی است که هر یک در مدیریت و بهبود عملکرد پیج نقش حیاتی دارند. با گذراندن دوره آموزش ادمین اینستاگرام افراد میتوانند به مهارتهای لازم برای مدیریت پیج دست پیدا کنند. ادمین اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟ شغل ادمینی، کسب و کاری است که به تازگی ظهور کرده و در مدتی کوتاه، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در سالهای اخیر، بسیاری از فروشندگان و بازاریابها، شروع به معرفی محصولات خود در صفحات اینستاگرام کرده و در زمان کوتاهی بهترین بازخور را دریافت کردند. در پایان باید گفت حقوق ادمین اینستاگرام با توجه به نوع پیچ، زمینه فعالیت، تنوع کالا و خدمات و همچنین توان مالی کارفرمایان متفاوت است.
ادمین تولید محتوا در اینستاگرام با یادگیری و آموزش مهارتهای لازم، انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را برای پیج خود تولید کرده و به افزایش تعامل و جذابیت پیج کمک فراوانی میکند. مهارت کلیدی دیگر در شغل ادمین Instagram، توانایی بالا در نوشتن حرفهای است تا بتواند صدای برند را در شبکههای اجتماعی به خوبی به گوش شنوندگان برساند. مهارت نوشتن محتواهای طنز، تفسیر موضوعات مختلف و خلاقیت در به کار بردن واژهها از ویژگیهای مهم یک ادمین حرفهای خواهد بود.
۶- Tailwindچیست؟برای برنامه ریزی پست ها و افزایش تعاملات استفاده می شود. همچنین برای بیشتر دیده شدن تبلیغات پیج تان، می توانید از ترفند هایی نظیر خرید کامنت سفارشی استفاده کنید. سلام.پیج بنده در اینستا واجد شرایط در آمدزایی میباشدوتقریبا تمام دست آوردها راکسی کردهوبرای دریافت پول باید حسابی باز کنم.ضمنا دارای حامی مالی نیز هستم.همچنین در فیس بوک.درصورت امکان راهنمایی بفرمایید. همچنین هر چقدر پستهای شما لایک بیشتری دریافت کند، سایر پستهای شما نیز در قسمت فید کاربر نمایش داده میشود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
بهتر است یک ادمین حرفهای از همه منابع اعم از رایگان و یا پولی برای تسلط بیشتر بر این شبکه اجتماعی استفاده کند. اگر قصد دارید از یک فرد آماتور به یک فرد حرفهای در ادمین Instagram تبدیل شوید، میتوانید به کمک منابع آموزش رایگان در کوتاهترین مدت موقعیت شغلی و درآمدی خود را ارتقا بخشید. این ادمینInstagram به دایرکتها، کامنتها و تماسهای مشتریان پاسخ میدهد. او با ارائه خدمات مشاوره به مشتریان به بهبود تجربه خرید آنها کمک فراوانی خواهد کرد.
معمولا افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند برای رسیدگی به کلیه امور پیج خود یک یا دو ادمین استخدام می کنند و طی یک قرارداد رسمی، مبلغی پول به صورت ماهانه برای آن ها واریز می کنند. دایرکتور اینستا همچنین میتواند از ابزارهای کمکی و جانبی برای ارسال و پاسخگویی از پیامها استفاده کند. برای مثال با خرید دایرکت اینستاگرام به صورت انبوه میتواند مخاطبان بیشتری برای پیج پیدا کند. مدیریت پیجهای بزرگ کمی دشوار است و به همین دلیل باید چندین ادمین برای آن استخدام شود. درآمد برحسب ساعت کار است و اگر مدیریت یک پیج 8 ساعت در طی روز زمان نیاز داشته باشد، براساس حقوق اداره کار مشخص میشود. سردبیری این بلاگ ایرانی با مهندس مصطفی ادهم نژاد بوده و مهندس احمدی نیز بخش سئو فاوینو را بر عهده دارد.
ادمین اینستاگرام از نوع تبلیغات، با ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام آشنا است و به راحتی میتواند یک کمپین اینستاگرامی را از طراحی تا ارائه نتایج، مدیریت کند. خلاصه اینکه همه عوامل دست به دست هم دادند و باعث شدن تا بسیاری از افراد تجربه ناخوشایندی از انتخاب شغل ادمینی یا استخدام ادمین داشته باشند. البته بسیاری از افرادی که قصد ادمین شدن داشتند نیز بخاطر گسترده بودن وظایف ادمین اینستا، از شروع کردن آموزش منصرف شدند. به همین خاطر در این بخش قصد داریم با انواع ادمین اینستاگرام آشنا شویم تا دید بهتری نسبت به وظایف و مهارتهای ادمین داشته باشیم.
این تجزیه و تحلیلها توسط ابزارهای اینستاگرام، سایتهای مخصوص و برنامههای مرتبط انجام میشود؛ سپس نتیجهی آن به ادمین تولید محتوا منتقل میشود تا بر اساس آن، یک تقویم جدید طراحی کنید. یکی از مهمترین وظایف ادمینی به عهده مدیر آنالیزگر است؛ زیرا سایر ادمینها با توجه به همین تجزیه و تحلیلها استراتژیهای خود را برنامه ریزی میکنند. استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار است. به نحوی که بسیاری از کاربران استوری پیج های مورد نظرشان را به طور پیوسته دنبال کرده و فالو می کنند. از این رو ادمین باید با تجربه و تخصصی که در این زمینه کسب کرده، استوری های مختلف را تهیه کرده و در پیج قرار دهد. درآمد ادمین اینستاگرام بسته به میزان تخصص از حداقل ۶ میلیون تا بالای ۵۰ میلیون از هر پیج است.
همچنین، شما میتوانید از ابزارهای مختلفی که برای تحلیل عملکرد پستها و پیج خود استفاده میشوند، به بهترین شکل بهره ببرید. شناخت اصول اولیه اینستاگرام، به شما کمک میکند تا بتوانید به راحتی در این پلتفرم حرکت کنید و از ابزارهای مختلف آن به بهترین شکل استفاده کنید. همچنین، این دانش به شما کمک میکند تا با اصطلاحات تخصصی اینستاگرام آشنا شوید و بتوانید با سایر ادمینها و کاربران این پلتفرم به راحتی ارتباط برقرار کنید. اطلاع از موجودی کارها، هنر بازاریابی، خوش برخوردی و پاسخگویی به موقع از وظایف ادمین دایرکتور محسوب میشود. هرچقدر با علاقه و ذهنیت خلاقانه وارد این حرفه شوید، خواهید دید میتوانید روی درآمد ادمین اینستاگرام برای گذر زندگی حساب کنید. شغل ادمین تولید محتوا برایی کسانی مناسب است که ذهن خلاق، وقت کافی و تجهیزات مناسب برای عکسبرداری و فیلمبرداری را دارند.
{نمونه قرارداد مدیریت اینستاگرام
|}ادمینها در اینستاگرام میتوانند در شاخههای مختلفی فعالیت کنند که هر کدام از آنها دارای درآمد ویژهای هستند. به عنوان مثال، ادمین اینستاگرام میتواند به عنوان مدیر تبلیغات درآمدزایی کند و با همکاری با تبلیغدهندگان و برندها، تبلیغات محصولات و خدمات را در اکانت خود منتشر کند. در این مواقع کارفرما به دلیل درآمد محدودی که دارد، به کارکنان مجموعه خودش هم حقوق محدودی میدهد. ادمین های حرفه ای و همه فن حریف عموما درآمدی بالای 15 میلیون تومان دارند. این ادمین ها به اندازه ای توانایی دارند که می توانند مدیریت یک پیج بزرگ را بر عهده بگیرند.
البته برخی از کارفرمایان هنوز هم با شغل ادمینی و مهارتهای آن آشنایی چندانی نداشته و به همین دلیل خواستههای غیرمعقولی از یک ادمین دارند. در واقع اغلب افراد تصور میکنند که یک ادمین اینستاگرام باید همه مهارتهای لازم برای اجرای صفر تا صد پروژه را داشته باشد. داشتن شغل آنلاین در منزل آن هم با گوشی بسیار جذاب و راحت می باشد، چون در خانه نشسته ایم و درآمدزایی می کنیم. انتخاب ادمین خوب برای صاحب پیج کسب و کار بسیار اهمیت دارد، زیرا مدیریت پیج را باید به دست کسی بسپارد که بتواند رهبری درستی داشته باشد. به همین جهت افرادی را استخدام می کنند که رزومه خوبی داشته باشند و توانایی کار کردن با نرم افزار های گرافیکی را داشته باشند که همین امر باعث افزایش درآمد ادمین اینستاگرام می شود. درآمد ادمین اینستاگرام یکی از موضوعات مهمی است که در دنیای کسبوکارهای آنلاین امروزی مطرح میشود.
برای این منظور باید با سایر ادمین ها هماهنگ باشد و طبق استراتژی کمپین فروش تولید محتوا، تبلیغات و افزایش تعامل را انجام دهد. همچنین کمپین منیجر باید پیشنهادهای عالی و جذاب برای کمپین فروش طراحی کند. یکی از مشکلات اصلی آنلاین شاپهای اینستاگرامی، حجم بالای مشتریان برای ثبت سفارش است. حتما شما هم تجربه خرید از فروشگاههای اینستاگرامی را داشتهاید و میدانید که گاهی اوقات ممکن است ثبت سفارش از طریق دایرکت 2 یا 3 روز طول بکشد. اغلب پیجهایی که در تبلیغات خود حرفهای عمل میکنند، در مجموعه خود، یک ادمین تبلیغات اینستاگرام دارند.
نحوه کسب درآمد از اینستاگرام در این روش، بدینصورت است که به ازای طراحی هر پست و استوری مبلغی را دریافت میکنید. واژه ادمین حتما برای شما آشنا است و در مورد شغل ادمینی و درآمد آن چیزهای زیادی شنیدهاید. اما ادمین به چه کسی گفته میشود؟ ادمین به کسی گفته میشود که مدیریت یک کانال، گروه و یا اکانت را به عهده میگیرد و به رشد و توسعه آن کمک میکند. خب با این حساب ادمین اینستاگرام، شخصی است که با انجام وظایف خاص مثل تدوین استراتژی، تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرامی، منجر به پیشرفت کسب و کار آنلاین شاپ یا پیج بلاگری و … میشود. با توجه به حجم کار کم، این ادمینها میتوانند همزمان با چندین مجموعه کار کنند و از این راه درآمد خود را افزایش دهند. در نتیجه، فعالیت به عنوان ادمین در شبکههای اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، امکان کسب درآمد و ایجاد فرصتهای مهم و پربار را برای افراد و کسبوکارها فراهم میکند.
در این بخش، ما به شما آموزش میدهیم که چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را درگیر کنید. الگوریتم اینستاگرام، یک سیستم پیچیده است که بر اساس عوامل مختلفی مانند تعامل کاربر، زمان انتشار پست، نوع محتوا و … تصمیم میگیرد که کدام پستها در فید هر کاربر نمایش داده شود. هدف اصلی این الگوریتم، نمایش محتواهایی است که بیشترین احتمال را برای جلب توجه و تعامل کاربر دارند. یک ادمین حرفه ای با هنر روایت گری، محتوا را به شکلی خلق میکند که کاربران بتوانند با آن ارتباط عاطفی برقرار کنند. او برندها را از طریق داستان هایی جذاب و الهام بخش به مخاطبان معرفی میکند.
لینک منبع