تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ تعامل2020-06-29
افزایش نرخ تعامل اینستاگرام با 28 ترفند حرفه ای
پس مشخص کنید که برند شما چه چیزی را ارائه میدهد و چهارزشی برای مخاطبان به ارمغان میآورد. لحن، سبک و محتوای پستهایتان را با شخصیتبرندتان سازگار نگه دارید. درواقع وفاداری به شخصیت برندتان به شما کمک میکند تااعتماد مخاطبان را جلب کنید و آنها را به طرفداران وفادار برندتان تبدیل کنید. هشتگها مانند نقشه راه عمل میکنند و بهمخاطبان کمک میکنند تا محتوای شما را پیدا کنند.
به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Reels و خرید آنلاین از طریق اینستاگرام، فرصتهای جدیدی را برای افزایش تعامل ایجاد کردهاند. آسانترین راه برای جذب مخاطب و افزایش نرخ تبدیل اینستاگرام ، پرسیدن سوال است . با گذاشتن نظر سنجی در استوری یا پرسیدن سوال در پست می توانید کاربر را کنجکاو کنید تا در مطلب شما مشارکت کند .شما باید از فالوئرها در رابطه با محصول و یا کمپین هایتان بازخورد بگیرید و نظرسنجی کنید. سعی کنید همیشه در پست خود چند سوال بپرسید و مخاطبان را با پست خود درگیر کنید.
همین طور میتوانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آنها جواب دهید. میتوانید دوربین را میان کارمندان ببرید تا داستان خود را مثلاً از واردشدن به این کار یا اتفاق جالبی که با مشتری افتاده است، تعریف کنند. شکل دیگر نظرسنجی این است که مخاطب با کشیدن ایموجی روی یک خط صاف میزان علاقهٔ خود را نشان دهد. به رفتار بچهها دقت کردهاید که هر کاری میکنند، واکنش پدر و مادر را نگاه میکنند و بر اساس آن تصمیم میگیرند چطور ادامه دهند؟ این کار را شما با اینسایت اینستاگرام باید انجام دهید.
این محتوا میتواند در قالبهای مختلفی مانند عکس، فیلم، متن، یا حتی یک استوری باشد. همچنین در ادامه به شما نشان میدهیم که چگونه میتوانید از استیکرهای استوری برای شروع گفتگو و تعامل با فالوورهای خود استفاده کنید، تنها کافی است مراحل گفته شده در مان زیر را دنبال کنید. با هدف گذاری دقیق در تبلیغات، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و نتایج بهتری را از تبلیغات خود بگیرید.
میمها سرگرمکننده، درگیرکننده و نهایتاً راه حلی عالی برای افزایش اینگیجمنت | Engagement برای برندها هستند. مخاطب دربارهٔ موضوعی یا اصلاً با موضوع آزاد سؤال بپرسد و شما جواب دهید. اگر کاربر دچار سوءتفاهم شده، پاسخی قانعکننده دهید و آن را برطرف کنید. پیشنهاد میکنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری و عملکرد هر نوع پست را مشخص کنید، یک تگ برای هرکدام تعریف کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
استفاده از استیکرها و اضافه کردن آیکونهای جذاب به استوریها یکی از جذابترین و کاربردیترین قابلیتهای این پلتفرم است که امکان تولید محتوای یونیک را برای شما فراهم میکند. بهره گرفتن از این قابلیت از یکنواخت شدن استوریها جلوگیری میکند. بهعلاوه کاربران از طریق ارسال استوریهای سرگرمکننده برای دوستان و آشنایان خود، به افزایش نرخ بازدید از پیج شما کمک میکنند. همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد. محتوای جذاب و مفید، باعث میشود مخاطبان شما پستهای شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. کار دیگری که با هشتگ میتوانید انجام دهید، جاانداختن هشتگی برای برند خود است.
به طور معمول، هر چه فالوورها بیشتر باشد، تعامل هم کمتر خواهید بود. مطمئن شوید که توضیحات شما با محتوای تصویر یا ویدیو همخوانی دارد. مطمئناً ایدههای زیادی برای بازی اینستاگرامی اختصاصی خودتان پیدا خواهید کرد. پیج visualcap@ تاکنون عملکرد فوقالعادهای در فشردهسازی دادههای سنگین به اینفوگرافیکهای جالب درباره مسائل و موضوعات اجتماعی مهم داشته است.
شما میتوانید از سایتهای واسطه برای اجرای تبلیغات کمک بگیرید یا از روشهای دیگری برای افزایش تعامل در اینستاگرام استفاده کنید. در یک مهمانی شام (یا هر مهمانی سرگرم کننده)، شما فقط منتظر این نیستید که بقیه با شما صحبت کنند، درست است؟ بعضی اوقات، شما باعث ایجاد مکالمه می شوید. پاسخ به سوالات و نظرات و راه اندازی گردهمایی های متنوع برای افزایش تعامل در اینستاگرام بسیار مفید خواهد بود.
فارغالتحصیلان این رشته میتوانند در حوزههای مختلفی مانند طراحی وب، هوش مصنوعی، امنیت سایبری و توسعه نرمافزار مشغول به کار شوند. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. ترفند دیگر این است که جوابهای مختلف را هرکدام در یک تصویر بنویسید و آنها را به هم بچسبانید و یک کلیپ بسازید.
هر چقدر واچ تایم پست یا استوری شما بیشتر باشد، یعنی محتوای جذاب تری بوده و اینستاگرام آن را به افراد بیشتری نشان می دهد. به همین دلیل واچ تایم بالا یکی از معیارها برای افزایش اینگیجمنت اینستاگرام محسوب می شود. جالب است بدانید که واچ تایم تاثیر ۷۰ درصدی روی بهبود تعامل پیج شما دارد. گزینه های دیگر مانند لایک، ذخیره سازی و اشتراک گذاری روی هم رفته ۳۰ درصد تاثیر می گذارند. بهجای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، میتوانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آنها بهاشتراک بگذارید.
برای محاسبه نرخ تعامل پیج اینستاگرامی تان به صفحه insight پیج تان بروید و میزان لایک، کامنت و سیو پست های خود را بنویسید. در حال حاضر منبع موثقی برای این که بدانیم آیا ذخیره کردن پست تاثیری در افزایش نرخ تعامل دارد، وجود ندارد. اما منطق این را به ما می گوید که زمانی یک پست برای دیگران ارسال می شود که یا جذاب باشد یا کاربردی. پس این فاکتور می تواند در محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام لحاظ شود. حال این که استراتژی اینستاگرام چیست و قصد دارد چه زمانی این فاکتور را به رسمیت بشناسد جای بحث دارد. بهتر است بدانید که افزایش این نرخ نیازمند یک برنامه و استراتژی میباشد .
۹. هشتگ و لوکیشن را از یاد نبرید
اما مثلاً هدیه دادن کیف پول در این صفحه خیلی مرتبط نیست و احتمالاً هیجان مسابقه را کم میکند. کافی است نحوه خرید از سایتتان را با یک ویدئوی کوتاه یا چند اسکرینشات ساده به صورت گامبهگام برای کاربران توضیح دهید. حتی اگر ویدئوی شما بیشتر از 15 ثانیه باشد، مشکلی نیست؛ میتوانید آن را به بخشهای کوتاهتر تقسیم کنید.
به همین دلیل هم آنها باید بهترین شغلهای پردرآمد برای بانوان را پیدا کنند تا بتوانند هم در یک فضای کاملا استاندارد و امن باشند و هم درآمد خوبی داشته باشند. اگر رویدادی در راه است، از افرادی که میخواهند ثبتنام کنند، بخواهید اطلاعات خود را بفرستند. فرض کنید محصول یا خدمت جدیدی آماده کردهاید؛ ولی هنوز آمادهٔ رونمایی نشده است. میتوانید در استوری به گوشهای از آن اشاره کنید و ساده و مختصر بگویید مخاطب انتظار چه چیزی را داشته باشد؛ مخصوصاً اگر این محصول یا خدمت درخواست مخاطبان بوده است. میتوانید محصولات را در روند تولید یا در انبار به مخاطب نشان دهید و دربارهٔ آن توضیح دهید. پس پستهای مسابقه از ۲ طرف تعامل میگیرند؛ هم اینکه جایزه دارند و هم اینکه شرایط مسابقه از مخاطبان تعامل میخواهد.
تعامل در اینستاگرام فراتر از یک عدد ساده است و نشاندهنده علاقه و مشارکت مخاطبان به محتوا و برند شماست. راههای مختلفی برای افزایش نرخ تعامل پیج وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان به ارتباط موثر از طریق دایرکت و کامنت، دعوت از کاربران برای اشتراکگذاری پستها و استفاده از هشتگ مناسب اشاره کرد. اگر میخواهید فالوورها با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید با آنها در تعامل باشید.
اما راهکارهایی برای افزایش تعامل وجود دارند که میتوانند باعث رونق بیشتر کسب و کار اینستاگرامی شما شوند. پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از این راهکارهای افزایش تعامل در اینستاگرام تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. افرادی که بدون فالو، لایک، کامنت و … صرفاً از پیج شما بازدید میکنند، عملاً هیچ سودی برای پیج شما ندارند.
پس برای افزایش تعامل اینستاگرام، استفاده صحیح از استوری و امکانات آن را به خوبی یاد بگیرید. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپینهایی با هدف فروش است. یعنی مخاطب بهجای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یکباره به مشتری تبدیل میشود.
رازهای طلایی اینستاگرام : راهنمای جامع افزایش تعامل و رشد کسب و کار در شبکههای اجتماعی
هرچقدر این میزان بیشتر باشد، یعنی توانسته ایم درک درستی از نیاز مخاطب خود داشته باشیم. هر چقدر حساب کاربری شما در فضای اینستاگرام تعامل بیشتری داشته باشد، موفق تر خواهد بود. قابلیت فروشگاه اینستاگرام یکی از جذابترین امکاناتی است که به این پلتفرم اضافه شده!
{3. ریلز اینستاگرامی: محتوای ویدئویی کوتاه و جذاب
|}هرچه تعامل کاربران با پیج بیزینسی بیشتر باشد اینستاگرام آن را به کاربران بیشتری نمایش می دهد. طبیعست که نمایش بیشتر پیج به کاربران و ورود به اکسپلور همراه با افزایش فالور، افزایش نرخ تعامل و فروش بیشتر می شود. در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل همان درصد تعداد افرادی است که فعالیتی را در صفحه اینستاگرام ما انجام میدهند و در واقع با صفحه ما در تعامل هستند . نرخ تعامل در حقیقت از اصلی ترین فاکتورهای سنجش موفقیت یک صفحه اینستاگرام بر اساس الگوریتم اینستاگرام می باشد . میزان تعامل فالوورها در اینستاگرام بر اساس تعداد لایک ، تعداد فالوور ،میزان به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران ، میزان کامنت های دریافتی و مجموعه ای از این موارد تعیین می شود . برای افزایش فروش و جلب توجه مخاطبان، حتماً روی تولید محتوای غنی و جذاب تمرکز کنید.
تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. اینستاگرام اخیراً قابلیتی را معرفی کرده است که به کاربران این امکان را میدهد تا پست های خود را به صورت مشترک با سایر کاربران ایجاد کنند.
برای انجام این کار میتوانید از الگوی فعالیتی رقبایتان کمک بگیرید. و در انتها این مقاله بگویید که به نظر شما صحیح ترین فرمول محاسبه نرخ تعامل در فضای اینستاگرام کدام است. به همین علت است که لایک قدیمی ترین جزء تشکیل دهنده نرخ تعامل می باشد. پس از ایجاد تصاویر چشم نواز، سعی کنید تعدادی از آنها را با شکلی خاص پست کنید؛ به این صورت که هر اسلاید، ادامه اسلاید قبلی باشد. جالب است بدانید پست های کروسل به طور متوسط ۳.۱ برابر بیشتر از پست های معمولی مخاطب را درگیر می کنند.
میزان تعامل در همه شبکههای اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و غیره مطرح می باشد و در واقع به معنی تعداد افرادی است که در هر کدام از این شبکه ها با اکانت ما یا صفحه ما ارتباط برقرار میکنند. نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپینها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود . در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل در واقع به معنی تعداد مخاطب یا کاربری می باشد که صفحه ما را می بیند ، دنبال می کند و در واقع با صفحه ما ارتباط برقرار میکند . نرخ تعامل یک صفحه در اینستاگرام در حقیقت یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارهای موفقیت یا بالا بودن رتبه یک صفحه دراینستاگرام می باشد . در این مطلب با نرخ تعامل و رویکرد مطلوب و نحوه افزایش آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا می شویم .
در پایان کپشن پستها، در پایان ویدئوها، در پستهای اسلایدی، استوری و همه جا میتوانید از مخاطب بخواهید به محتوا واکنش نشان دهد. در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. این روش به شما امکان میدهد که تبلیغات خود را در وبسایتها، اپلیکیشنها یا حتی بخشهای خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار میدهد.
همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبهی نرخ تعامل، تعداد سیوها یا همان ذخیرهسازیها میباشد. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشتهاید. سعی کنید محتوایی تولید کنید که در زمانهای مختلف کاربرد داشته باشد. برای مثال اگر در حوزهی فیلم و سریال فعالیت دارید، میتوانید لیست بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال را در قالب یک پست معرفی نمایید. افزایش تعداد دنبالکنندگان یکی از عوامل افزایش تعامل در پست و استوری در اینستاگرام است. بنابراین پیشنهاد میکنیم که پروفایل یا پستهای منتشرشده در این شبکه اجتماعی را در سایر پلتفرمها نیز بهاشتراک بگذارید.
تبلیغات شاپینگ، یکی از روشهای تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا میکنید. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راهاندازی کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو میکنند، نمایش داده میشود. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند.
برای داشتن تعامل، شما باید به صفحات رقبا رفته و کامنتهای آنها را مشاهده و لایک کنید. با این کار نوتیفیکیشن لایک برای مخاطبان هدف ارسال میشود و احتمالاً پیج شما را بررسی میکنند. اگر محتوای جذابی داشته باشید، با شما تعامل برقرار کرده و ممکن است فالوو کنند. همچنین در مورد جشنوارههای فروش اطلاع پیدا میکنند و میتوانید مشتریان خود را افزایش دهید.
یکی از مهمترین عواملی که میتواند بر میزان تعامل و دیده شدن محتوای شما در اینستاگرام تأثیر بگذارد زمان انتشار آن است. اگر محتوای شما در زمانی منتشر شود که فالوورهای شما آنلاین نیستند، احتمال اینکه آن را ببینند و با آن تعامل داشته باشند بسیار کم است. در تولید محتوای پست باید توجه داشت که به جنبه های زیبایی شناسی محتوا توجه داشت.
نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایدههایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکههای اجتماعی است. اگر نگاهی به آمار شبکههای اجتماعی بیندازید، متوجه میشوید که تعداد کاربران و میزان استفاده از آن افزایش پیدا کرده است. از طرفی، تعداد پیجها و کسب و کارهای فعال در شبکههای اجتماعی هم افزایش یافته و باعث رقابت سنگین میان آنها شده است. در حال حاضر اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است و بسیاری از آنها توانستهاند با بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام به موفقیت بالایی برسند. تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ می تواند به افزایش تعامل کاربران با محتوای شما منجر شود.
پس باید حتماً حواستان به پیدا کردن و برقراری تعامل با آنها باشد. هر چقدر ارتباط شما با کاربران قویتر باشد، شانس تبدیل شدن فالوورها به مشتریان بالقوه کسب و کارتان بیشتر می شود. چرا که ارتباط دو طرفه است و به مرور زمان میتوانید نظر و اعتماد کاربران بیشتری را جلب نمایید. از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) میکند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است.
که به کاربر اجازه میدهد تا ۱۰ ویدیو یا عکس یا ترکیبی از هردو را در یک پست به اشتراک بگذارد. مخاطب در پست کاروسل (Carousel) میتواند اسلایدهای ویدیو یا عکس را به سمت راست یا چپ بکشد و همین کار باعث تعامل بیشتر میشود. این یک ایده خوب است که هر از گاهی یک پست “معرفی” به اشتراک بگذارید.
- {
- مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام میگذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکهی اجتماعی انجام میدهند. |}{
- پیشنهاد میکنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. |}
- محتوای تولید شده توسط کاربر (البته با اجازه آنها!) را به اشتراک بگذارید و به طور خودکار سطح درگیری یا انگیجمنت محتوا را افزایش دهید.
- قبلازاینکه به موضوع افزایش تعامل در اینستاگرام بپردازیم، اجاره دهید منظور از تعامل را توضیح دهیم.
- در یک مهمانی شام (یا هر مهمانی سرگرم کننده)، شما فقط منتظر این نیستید که بقیه با شما صحبت کنند، درست است؟ بعضی اوقات، شما باعث ایجاد مکالمه می شوید. {
- اینستاگرام به واسطه مخاطبان زیادی که دارد، بهترین بستر برای افزایش آگاهی از برند می باشد و تا کنون ثابت کرده است که چقدر برای کسب و کارها مفید بوده است. |}
البته باز هم با رویکردی خلاقانه و اختصاصی خود سراغ این ترندها بروید تا یکی از هزارها نباشید. کسبوکاهای B2B هم میتوانند از این ترندها برای دیدهشدن استفاده کنند؛ بهشرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسبوکار تناسب داشته باشد. عدهٔ بسیار کمی اکثراً ناخواسته و گاهی خواسته در اینستاگرام ترندساز میشوند؛ یعنی موضوعی مرتبط با ویدئوی آنها یا کل ویدئو را دیگران قرض میگیرند و از آن استفاده میکنند. به همین شکل میتوانید بفهمید کدام صداها و ویدیوها ترند هستند و بازدید بالایی میآورند. البته بهتر است ترندها را در روزهای ابتدایی پیدا کنید و به کار بگیرید که اشباع نشدهاند؛ چراکه پس از مدتی، آنقدر ویدیوهای مختلف با آن ساخته میشود که ممکن است حتی مخاطب علاقهٔ خود را به آن از دست دهد.
نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنتهای دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه گیری میشود. در نتیجه کاربران بیشتر تمایل دارند که با صاحب پیج تعامل داشته باشند و نظرات و سوالات خود را با او در میان بگذارند. در این مطلب از پلازا، ۷ مورد از بهترین و موثرترین راهکارهای افزایش تعامل در اینستاگرام را معرفی کردیم.
اینستاگرام برای پست هایی که قابلیت ذخیره شدن در پیج اشخاص را دارند، ارزش خاصی قائل شده و آن پست را کاربردی و با ارزش می داند. یکی دیگر از راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام، فعالیت در بخش استوری است. ۶۲٪ از کاربران می گویند که پس از دیدن یک نام تجاری یا محصول در استوری، علاقه بیشتری به آن پیدا کرده اند. برای افزایش تعامل در استوری اینستاگرام می توانید از ایده استوری تعاملی مانند سوالات تعاملی استوری، نظرسنجی ها، ترغیب به دایرکت دادن، چالش و … استفاده کنید. یکی از راههای مؤثر برای افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری نظرسنجی است.
با پیادهسازی راهکارهای ذکر شده در این مقاله، میتوانید تعامل در پیج خود را افزایش داده و به اهداف خود نزدیکتر شوید ما در رویا استودیو همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم. در این مقاله ما به شما آموزش دادیم که چگونه با استفاده از ترفندهای ساده و کاربردی، تعامل مخاطبان خود در اینستاگرام را افزایش دهید و حساب اینستاگرامی خود را به محبوبیت برسانید. اگر این ترفندها را به درستی اجرا کنید میتوانید شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ تعامل پیج خود باشید. پس از مشخص کردن اهداف و مخاطبان هدف، باید محتوای تبلیغاتی خود را طراحی کنید. همچنین باید از هشتگهای مناسب استفاده کنید تا پستهای شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار گیرد. بودجه شما تعیین میکند که پستهای شما در چه بازه زمانی و در چه صفحاتی نمایش داده شوند.
در نتیجه اقداماتی مثل فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن بیش از حد و چنین اقدامات ربات گونه ای باعث میشود که هوش مصنوعی اینستاگرام قادر به تشخیص سریعتر کاربران عادی از رباتها باشد. البته شما هم باید در ازای هدیه دادن به مشتریان خود از آنها چیزهایی را بخواهید! برای مثال این طرح را در نظر بگیرید که در ازای به اشتراک گذاری پست به بیش از ۳۰ نفر مشتریان شما میتوانند به قید قرعه جوایز و هدایای شما را برنده شوند.
شما می توانید با محاسبه این نرخ، استراتژی مناسبی برای پیشرفت پیج تان بچینید. اما قبل از محاسبه نرخ تعامل در اینستاگرام می بایست با اجزاء تاثیر گذار اینگیجمنت آشنا شوید. شما از چه راهکاری برای افزایش تعامل کاربران استفاده میکنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا این مقاله را کاملتر کنیم. مثلاً اگر به صفحه دیجیکالا نگاه کنید، میبینید که تعداد کامنتهای آن بهمراتب بیشتر از بسیاری از رقباست.
هرچه کپشن طولانیتر باشد، مخاطبین بیشتر با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. همین عامل، باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما میشود. بسیاری از افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند، برای کسب اطمینان از اعتبار پیجهای فروشگاهی به قسمت بایو اکانتها سر میزنند. درج آدرس وبسایت و دیگر شبکههای اجتماعی بههمراه اطلاعات کامل پیج در این بخش به افزایش اعتماد کاربران، افزایش دنبالکنندگان و افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام منجر میشود. نظرسنجی از مخاطبان در استوریها یک روش ساده و کاربردی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. از طریق مطرح کردن سوالهای جذاب میتوانید فالوورهای خود را به شرکت در نظرسنجی ترغیب کنید.
اینستاگرام ابزارهای متنوعی برای تبلیغات ارائه می دهد که می توانند به افزایش تعامل کاربران کمک کنند. از جمله این ابزارها می توان به استوری های اسپانسری پست های تبلیغاتی و تبلیغات ویدیویی اشاره کرد. هر یک از این ابزارها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که می توانند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کنند. در مجموع با نوشتن کپشنهای طولانی و جذابتر، میتوانید نرخ تعامل در اینستاگرام خود را افزایش دهید و با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنید. داشتن یک شخصیت برند قوی و منحصر به فرد،به شما کمک میکند تا از میان انبوه رقبا متمایز شوید و با مخاطبان خود ارتباطیعمیقتر برقرار کنید.
این سایت