بلاگرها و محتوای آموزشی آنها در شهرهای ایران2024-08-05

لیست بلاگر های معروف ایرانی به همراه درآمد و بیوگرافی ها ایرانیان سلبریتی

از حدود یک سال پیش این وبگاه با هدف پرداختن به موضوع رسانه و رسانه نگاران تاسیس شد. در این فرصت تقاضای مجوز دادیم که با مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این امکان فراهم شد. همچنین از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برای نشر محتوای دیجیتال مجوز دریافت کرده ایم. بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. اگر خلاق هستید و در زمینه خاصی از شناخت کافی برخوردار می‌باشید، می‌توانید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام به فعالیت بپردازید و از این طریق کسب درآمد کنید. این نوع از بلاگرها درباره سلامت و موارد پزشکی برای مخاطبین اینستاگرام صحبت می‌کنند و با ارائه راهکارهای درست افراد را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند.

این افراد می‌توانند از این فرصت بهره‌برداری کنند تا تأثیرگذاری خود را افزایش دهند و با ارتقاء محتوا و ارتقاء تعامل با مخاطبان، به جامعه مجازی واقعی‌تری بسازند. دلخوشی‌های آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است.

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

به عنوان یک بلاگر باید به موضوعی که درباره آن تولید محتوا می‌کنید، علاقه داشته باشید. مثلا اگر در حوزه مد و فشن کار می‌کنید، و یک فشن بلاگر هستید، طبیعتا باید به این موضوع علاقه داشته باشید. بلاگرها شور و علاقه خودشان را نسبت به آن موضوع به اشتراک می‌گذارند و فالوئرها هم از شور و علاقه آنها پیروی می‌کنند. موضوعی که دوست دارید را انتخاب کنید و بعد درباره آن تولید محتوا کنید. این موضوع می‌تواند معرفی کتاب و کتابخوانی، زیبایی و معرفی لوازم آرایش، فیلم و معرفی فیلم، محیط زیست و ترویج زندگی سالم باشد. اما این شکل از بلاگری نیز مانند هر روش دیگری، مزایا و معایبی دارد.

با تحلیل محتوای رقبا، می‌توانید ایده‌های جدیدی برای تولید محتوا پیدا کنید و همچنین متوجه شوید که چه چیزی مخاطبان را به سمت آن‌ها جذب می‌کند. بلاگری به معنای ایجاد و انتشار محتوا در قالب‌های مختلف مانند متن، عکس، ویدیو و پادکست در پلتفرم‌های آنلاین است. بلاگرها معمولاً در یک حوزه خاص تخصص دارند و به صورت منظم محتواهایی تولید می‌کنند که به مخاطبانشان اطلاعات، سرگرمی، یا الهام‌بخشی ارائه می‌دهد. بسیاری از افراد کلمه‌های بلاگر و اینفلوئنسر را هم‌معنی می‌دانند.

میزان درآمد بلاگرها ثابت و یکسان نیست و به عوامل و معیارهای بسیار زیادی از جمله تعداد مخاطبان، ترافیک ورودی وبلاگ، نرخ تعامل و زمینه تخصصی فعالیت آن‌ها بستگی دارد. هرچه تعداد مخاطبان و نرخ تعامل بلاگر بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. ما نیز در فهرست زیر، تعدادی از ابزارهای کاربردی برای آموزش بلاگر شدن را معرفی می‌کنیم. با معرفی ویرایشگر متن «گوتنبرگ» (Gutenberg) در وردپرس نسخه ۵.۰، بلاگرها اکنون می‌توانند با استفاده از این ویرایشگر محتوای مدنظر خود را تولید کنند. این افزونه به صورت پیش‌فرض در وردپرس نصب شده است و از طریق آن می‌توان «کادر یا بلوک» (Block) انواع مختلف محتوا مانند پاراگراف، تصویر، دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call to Action | CTA) و...

مونی فودیفودبلاگر گیلانی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور است و محتوایی حرفه‌ای در معرفی کافه‌ها، رستوران‌ها و خوراکی‌های محلی تولید می‌کند. تعامل بالای او باعث شده مخاطبان به توصیه‌های غذایی او اعتماد کنند. تبلیغ با بلاگرهای معروف رشت و گیلان مانند این بلاگر برای تبلیغ رستوران‌ها، کافه‌ها و محصولات غذایی بسیار موثر است. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد.

اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است. بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند.

افراد را در استوری‌ها به وبلاگ خودتان و منابع و وب‌سایت‌های مفید هدایت کنید. انتخاب حوزه تخصصی یکی دیگر از نکات بسیار مهم در آموزش بلاگر شدن است. بسیاری از افراد در وبلاگ خود درباره موضوعات مختلفی مطلب منتشر می‌کنند. این افراد می‌توانند در میان دوستان و خانواده خود مخاطب پیدا کنند، اما ممکن است رشد بیشتری نداشته باشند.

او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. حتما با یک گرافیست حرفه ای در رابطه با موشن گرافیک و تهیه عکس های جذاب مشورت کنید.

او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد. او در این کار بسیار حرفه ای است و فقط کافیست که یک بار کلیپ تبلیغی او را ببینید.

محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد. او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند.

آیدا یوسفیبلاگر سبک زندگی و سفر است و با بیش از ۵۴ هزار فالوور، محتوایی درباره معرفی کافه‌ها و اقامتگاه‌های محلی تولید می‌کند. با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکی‌ها، گزینه‌ای مناسب است. گیل دخت«گیل دخت»، با حدود ۱۶۷ هزار فالوور، تجربیات سفر و طبیعت‌گردی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. او و سایر بلاگرهای معروف رشت و گیلان با نمایش اقامتگاه‌ها و کافه‌های خاص، برای تبلیغ خدمات گردشگری و محصولات محلی انتخابی موثر به شمار می‌آید. این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود.

{
    {
  • به یاد داشته باشید که این متن را برای مسلط شدن به فیلم‌برداری و محتوا می‌نویسید و نباید جلوی دوربین از روی متن بخوانید.
  • |}
  • تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است.
  • {
  • برای این کار می‌توانید از پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی مانند ویرگول +، بلاگفا +، blog.ir +، «مدیوم +» (Medium)، «blogger.com» و...
  • |}
  • هر کسی نمی‌تواند یک بلاگر موفق باشد و برای موفق شدن نه‌تنها باید مسیر مشخصی داشته باشید، بلکه نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.
  • موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند.
  • {
  • می‌توانید با ساختن نظرسنجی در وب‌سایت‌های مرتبط و قرار دادن لینک آن در بیو اینستاگرام، از مخاطبان خود بپرسید که به چه نوع محتوایی علاقه‌مندند.
  • |}
|}

ایجاد تقویم محتوایی

انتخاب پلتفرم مناسب برای انتشار محتوا، نقش مهمی در موفقیت شما به عنوان یک بلاگر دارد. همچنین توجه داشته باشید که افراد دوست دارند فرآیند انجام کارهای مختلف و پشت‌صحنه‌های واقعی آن‌ها را ببینند. به همین دلیل بهتر است به جای تلاش برای تولید محتوای عالی و بدون نقص، محتوای واقعی و صادقانه تولید کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای مختلف برای فهمیدن بهترین زمان برای انتشار پست‌های جدید و زمان‌بندی پست‌ها استفاده کنید.

{

افزونه‌های بهبود عملکرد وبلاگ

|}
  • هر یک از این افراد به شما در تولید محتوا، رشد صفحه اینستاگرام و برنامه ریزی شغلی شما کمک می‌کنند.
  • {
  • خصوصا در کشورهایی مانند ترکیه که با اقامت ملک به افراد شهروندی داده می‌شود، اغلب این بلاگرها بسیار موفق هستند و از طریق تولید محتوا فروش خوبی از تبلیغات کسب می‌کنند.
  • |}
  • ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده می‌شوند.
  • بلاگرها ویژگی‌‌‌های مشترکی دارند، بنابراین برای بلاگر شدن به این ویژگی‌‌‌ها نیاز دارید.
  • {
  • او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد.
  • |}{
  • ویلاها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌ها و مراکز اقامتی می‌توانند با تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی، مسافران بیشتری را جذب کنند.
  • |}

برای هدایت ترافیک به سمت وبلاگ، باید دائم به مخاطبان بگویید که وبلاگ شما وجود دارد. برای این کار باید وبلاگتان را در بخش‌های مختلف معرفی کنید و از افراد بخواهید که از آن بازدید کنند. اینستاگرام حساب‌های کاربری فعال را دوست دارد و بر اساس میزان فعالیت و تعامل شما در این پلتفرم، با نمایش دادن حساب کاربری شما به افراد بیشتر، به شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید از طریق روش‌هایی مانند نویسنده مهمان شدن یا معرفی لینک‌های آنان در شبکه‌های اجتماعی خود با بلاگرهای دیگر تعامل داشته باشید. در نهایت این افراد ممکن است نام شما را به خاطر داشته باشند و در فرصت‌های مختلف با شما همکاری کنند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

همچنین می‌توانید ویدیوهای آموزشی را با ضبط فیلم صفحه نمایش یا ساخت انیمیشن بسازید. اولین گام برای بلاگر شدن در اینستاگرام این است که بدانید چرا می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را ایجاد کنید و فعالیت آن را گسترش دهید. برای مثال ممکن است دلایل مختلفی مانند یافتن دنبال‌کنندگان بیشتر، افزایش درآمد، برقراری ارتباط با افراد مختلف یا ساختن برند را هدف خود قرار بدهید. دانستن دلیل ایجاد حساب اینستاگرام، در یافتن نوع محتوایی که باید تولید کنید به شما کمک می‌کند. در این نوع از بلاگری، در خصوص تکنولوژی های جدید روز دنیا صحبت می‌شود.

یکی از جوان‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود بکشاند. سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامه‌نویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند. کار این آژانس آشناکردن گردشگران اروپایی و آوردن آن‌ها به ایران است. زمانی در این آژانس به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تولید محتوا می‌کرد.

  • آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی می‌کند و به‌گفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاس‌های ای‌اس‌ال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد.
  • «بلاگ» (Blog) شکل کوتاه‌شده کلمه «وبلاگ» (Weblog) است و در اصل به مجله‌ها یا نشریه‌های آنلاینی گفته می‌شود که برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و تجربه‌های افراد در زمینه‌های مختلف نوشته می‌شود.
  • {
  • اکنون چیزی که در زمینه سواد رسانه‌ای مرسوم است به ویژه از نظر «یونسکو» حوزه‌ای برای مردم تعریف شده است.
  • |}{
  • همچنین اگر سوالی دارید می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
  • |}
  • «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند.
  • {
  • این بلاگرها معمولا زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحه‌‌شان نشان می‌دهند، در زندگی‌‌ خود مشکلی ندارند.
  • |}

با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد.

متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آن‌هاست که از باورهای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارت‌های کاربردی، معجزه می‌کند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمی‌آورد. تمام آموزش‌های وبسایت 5درصدی‌ها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد.

زمانی که به ۱۰ هزار فالوئر رسیدید، می‌توانید با برندها ارتباط برقرار کنید. فالوئرهای شما مخاطبان هدف آن برندها هستند، بنابراین برای آنها ارزشمند هستید. همچنین اگر تعداد زیادی تصویر در وبلاگ خود دارید، می‌توانید با استفاده از افزونه EWWW Image Optimizer، فایل‌های تصویری خود را بهینه کنید.

همچنین اگر سوالی دارید می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند. ابزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای ویرایش ویدئو مثل ادوبی پریمیر میتوانند به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کنند. همچنین برای انجام ویرایش های مورد نظر میتوانید از یک ادیتور یا گرافیست استفاده کنید. بلاگرهایی که تجربه های زندگی روزمره خود، شامل زندگی خانوادگی، تربیت فرزندان، و فعالیت های روزانه ای مثل پیاده روی، خرید و تفریحات و اوقات فراغتشان را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند. سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب می‌شود.

دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.

  • برای نوشتن و انتشار پست‌ها، به بخش Posts بروید و سپس گزینه Add New را انتخاب کنید.
  • {
  • باتوجه‌به تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسب‌وکار شما، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.
  • |}
  • مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود.
  • صدف بیوتی که ساکن کشور آمریکاست، در پست های اینستاگرام و یوتیوب خود، فیلم های آموزش آرایش منتشر می کند.
  • {
  • چنانچه بتوانید به صورت همزمان در چند پلتفرم فعال باشید، مطمئناً مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد.
  • |}{
  • می‌توانید از تکنیک‌های زیر برای هدایت افراد به وبلاگ و معرفی آن در اینستاگرام بهره بگیرید.
  • |}

دسته بندی‌‌‌های مختلفی هم برای انواع بلاگرها وجود دارد که در زیر می‌توانید یکی از این دسته بندی‌‌‌ها را مشاهده کنید. انتخاب موضوع و مخاطب هدف، اولین و مهم‌ترین گام برای موفقیت در بلاگری است. با انتخاب یک موضوع مناسب و شناخت دقیق مخاطب هدف، می‌توانید محتوای باکیفیتی تولید کنید که مخاطبان شما را جذب کند و به شما کمک کند تا در دنیای بلاگری موفق شوید.

این صفحه برای تبلیغات مواد غذایی، ادویه‌های خاص و تجهیزات آشپزخانه کاربردی است. صنایع‌دستی محلی، مانند سفال، گلیم و خوراکی‌های خاص شمالی (مثل برنج، زیتون و کلوچه)، از جذابیت بالایی برخوردارند. بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که به نمایش تجربه‌های منحصربه‌فرد می‌پردازند، می‌توانند این محصولات را به مخاطبان هدف معرفی کنند. یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای تکنولوژی بلاگرها و مخاطبانشان؛ معرفی نرم‌افزارهای کاربردی و طریقه استفاده آن‌هاست.

{
  • سپس مطلب جالب و منحصربه‌فرد خود را با توجه به اصول سئو تولید محتوا بنویسید.
  • {
  • برند شخصی، هویت شما به عنوان یک بلاگر است و شامل تمام عواملی می‌شود که مخاطبان شما را با شما مرتبط می‌دانند.
  • |}{
  • به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد.
  • |}{
  • اینستاگرام حساب‌های کاربری فعال را دوست دارد و بر اساس میزان فعالیت و تعامل شما در این پلتفرم، با نمایش دادن حساب کاربری شما به افراد بیشتر، به شما کمک می‌کند.
  • |}
  • شعار او نیز •ما به اوج می‌رویم• است، که در بیوی پیج اینستاگرامش نوشته شده و نشان دهنده آن است که اهورا به شما در مسیر رسیدن به اهداف بلند بالایتان کمک می‌کند.
  • در این مطلب لیست‌میکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله می‌شوند می‌پردازیم.
|}

تصاویر بلاگرهای سفر باعث می‌شود که همین الان نامه استعفامان را بنویسیم و یک بلیط قطار یا هواپیما به دورترین جای ممکن بگیریم. پس از انجام کارهای مراحل قبل، باید پلتفرم وبلاگ‌نویسی خود را انتخاب کنید. پلتفرم‌های زیادی برای ساخت وبلاگ وجود دارد و می‌توان گفت که «وردپرس» (WordPress) مشهورترین آن‌هاست. گفته می‌شود که وردپرس، بهترین پلتفرم وبلاگ‌نویسی در دنیاست و بیش از ۲۷ میلیارد بلاگ در دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند. ویرایش ویدیو گامی مهم است و می‌تواند به جذب مخاطبان بیشتر کمک کند، بنابراین بهتر است کار با حداقل یک ابزار ویرایش ویدیو را یاد بگیرید. همچنین به یاد داشته باشید که اضافه کردن داده‌های ویدیو در بخش توضیحات می‌تواند به کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو کمک کند و کار شما را حرفه‌ای‌تر نمایش بدهید.

در این مطلب لیست‌میکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله می‌شوند می‌پردازیم. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد.

به طور معمول، هدف از نوشتن بلاگ بازگویی تجربه‌های شخصی، انتقال دانش و اطلاعات و تولید محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش برای مخاطبان است. اما بلاگ نوشتن فقط برای خوانندگان مفید نیست و بلاگرها نیز می‌توانند از این طریق تجربه‌های جدید به دست بیاورند و درآمد کسب کنند. بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتاب‌ها، ورزش، فیتنس، گیاه‌خواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد می‌کنند.

در حال حاضر بلاگرهای زیادی در اینستاگرام در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و خیلی خوب توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند. بلاگری انواع مختلفی دارد و اغلب بلاگرها در یک زمینه خاص مشغول هستند. به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید. تفریحات آبی مثل قایق‌سواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی می‌توانند از طریق پیج‌ها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. این نوع تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی باعث افزایش آگاهی از برند و رزروهای بیشتر می‌شود.

{
    {
  • صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت.
  • |}
  • جواد خواجوی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقش‌آفرینی می‌کند.
  • همچنین می‌توانید در تقویم خود، تاریخ انتشار پست‌ها در پلتفرم‌های مختلف را نیز مشخص کنید.
  • او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است.
  • {
  • پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید.
  • |}{
  • به همین دلیل، بهتر است از پلتفرمی برای رپورتاژ آگهی استفاده کنید که محتوای مناسب را با رعایت تمام نکات لازم، با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و منتشر کند.
  • |}
|}

او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است. صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر می‎توانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. او با دستور پخت‌های خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است.

هرچه این معرفی کامل‌تر و جامع‌تر باشد در جذب مخاطبین موفق‌تر عمل خواهد کرد. برای مثال معرفی برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری و یا نت‌نویسی ممکن است برای عموم افراد قابل‌استفاده باشد. یک بلاگر تلاش می‌کند تا از طریق تولید و انتشار محتواهای آموزشی و سرگرم‌کننده در زمینه‌های مختلف، مردم را راهنمایی کند. حتی اگر یک مشکل و ایراد کوچک از سوی خود مشاهده کنند؛ سعی می‌کنند با جبران این ضعف‌ها، رضایت طرف‌دارانشان را دوباره به دست بیاورند.

از طریق «WordPress Plugin Directory» می‌توانید افزونه‌های وردپرس را دانلود و نصب کنید. در اینستاگرام می‌توان برای هر پست از حداکثر سی هشتگ استفاده کرد، اما مهم است که فقط از هشتگ‌های مرتبط با پست بهره بگیرید. استفاده از هشتگ‌های پرمخاطب و غیرمرتبط وسوسه‌انگیز است، اما می‌تواند در میزان دیده شدن محتوای آینده شما تأثیر منفی بگذارد.

این افزونه به طور خودکار تصویرهای شما را فشرده می‌کند و از حجم آن‌ها می‌کاهد. از طریق WordPress Theme Directory می‌توانید تمام قالب‌های رایگان وردپرس را مشاهده و دریافت کنید. علاوه بر این، قالب‌های آماده بسیار زیادی برای وردپرس وجود دارد که با جستجو در گوگل می‌توانید آن‌ها را بیابید. بعضی از این قالب‌ها به رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته‌اند و بعضی دیگر برای افراد به فروش گذاشته می‌شوند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
منبع